Dodaj
swoje zlecenie
Za darmo
bez zobowiązań
Jak to działa?
  • Piszesz co jest do zrobienia
  • Otrzymujesz oferty
  • Wybierasz najlepszą
[rozwiń] Dodaj zlecenie »
Proszę czekać...
Oświadczam, że znam i akceptuję Regulamin Favore.pl i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Favore.pl Sp. z o.o. albo odbiorców danych zgodnie z Polityką Prywatności. Administratorem danych osobowych jest Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grochowska 341 lok. 32.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w szczególności w celu wykonania Umowy zawartej z Tobą na podstawie Regulaminu, w tym do umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z serwisu favore.pl, w tym dodawania i publikowania zapytań/zleceń do Dostawców interesujących Cię usług i produktów oraz kontaktowania Cię z nimi. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. [zwiń]

Ruszaj się codziennie bądź zdrów

Otrzymuj aktualne zlecenia od klientów na e-mail

Nie każdy z nas zdaje sobie sprawę z tego, jak istotna dla zdrowia jest dzienna dawka aktywności fizycznej. Już tysiące lat temu Hipokrates przekonywał, że „ruch to życie, bezruch to śmierć”. Wiele badań potwierdza działanie terapeutyczne aktywności fizycznej. To właśnie jej brak przyczynia się do powstawania wielu chorób. Człowiek, który większość czasu pozostaje w bezruchu staje się zdecydowanie bardziej podatny na infekcje, szybko się męczy, przybiera na wadze - po prostu choruje. Dlaczego ruch jest dla nas tak ważny?

Wszystko jest związane z tym, że ruch jest wpisany w ludzką naturę. Niestety, ale postęp globalizacyjny oraz nowe technologie sprawiły, że w dzisiejszych czasach rządzą komputery. Wiele godzin spędzanych przed ekranem komputera odbija się negatywnie na naszym organizmie. Warto zatem zaznaczyć, że godzina dziennie systematycznych ćwiczeń może dać nam wiele pożytku.

Aktywność fizyczna wzmacnia również nasze serce. Powoduje obniżenie tętna i ciśnienia krwi, komórki ciała są bardziej odżywione, w szybszym tempie usuwane są toksyny z naszego organizmu. Wyniki badań pokazują, że osoby mające nadwagę, ale uprawiające sport są o połowę mniej narażone na zawał w przyszłości, niż osoby bez nadwagi prowadzące siedzący tryb życia.

Odpowiedni wysiłek fizyczny wpływa bardzo korzystnie na naszą odporność. Niewiele osób wie, że podczas wysiłku produkowane są w organizmie specjalne komórki, których zadaniem jest usuwanie wirusów i nietypowych komórek, często z nieprawidłowym DNA. Ma on zatem działanie antynowotworowe.

Pamiętajmy, że wskazany jest każdy typ aktywności. Może to być z powodzeniem jazda na rowerze, spacery, aqua aerobik, taniec, ćwiczenia pod okiem instruktora fitness. Warunki są dwa – trening musi być na tyle intensywny, aby tętno wzrosło o ok. 65-70%. Dodatkowo musi trwać przynajmniej 60 minut.